Весна


вівторок, 24 березня 2015 р.

Практико-орієнтований семінар «Формування полікультурної та інформаційної компетентності як підґрунтя соціальної сформованості учня»

Під час семінару ми познаймилися з колегами. Поговорили про шляхи формування відповідних компетентностей. Розгадували ребуси, вирішували тестові завдання, провели фрагмент "Брейн-рингу", познайомилися з позакласною роботою. Може і не все вдалося мені, але я вдячна колегам за активність, терпіння, критику та добрі слова. Вдячна  Гунько Л.М. за довіру і організацію, Єфремовій Т.М. за підтримку, за допомогу своїй кафедрі та  ученицям Вікторії з Маргаритою. " Вік живи-вік учись" - такий мій висновок!  Це був перший мій семінар такого рівня. Якщо буде ще, то я навчуся робити це краще!                                         

Немає коментарів:

Дописати коментар

весна

весна