Весна


суботу, 12 грудня 2015 р.

ВІТАЮ!

ВІТАЮ І ДЯКУЮ НАЙКРАЩИМ УЧНЯМ ЗА УЧАСТЬ І ПЕРЕМОГУ НА РАЙОННИХ ОЛІМПІАДАХ  З ГЕОГРАФІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ!

Географія : 

Рекотова Олександра, Нікітченко Богдан, Сташук Денис, Чайка Анастасія - ІІ м, Бежан Марія, Герасін Юрій, Коноваленко Яна, Федорова Софія - ІІІм.

Екологія: Бежан Марія - ІІІм.

 УСПІХІВ ВАМ І НАДАЛІ!

вівторок, 8 грудня 2015 р.

УВАГА! В ЦЕЙ ЧЕТВЕР ВІДБУДЕТЬСЯ КОНКУРС!

ЧЕКАЮ УЧАСНИКІВ В каб.28

Чекаю на 5 уроці в каб 28. 

(6 кл. - Вєшкін,Федосєєв; та інші учні 5-6 кл.7 кл.-Каменєва, Грінченко, Нестор, 
Сітова, Свідерська, Авраменко; 

8 кл.- Драгунова, Сітько, ЧайкаФедорова, Шишлюк, Подріз, Пучков, Самусь,
Згурський, Ткаченко; 

9 кл.- Василенко, Литвинов,Кондратюк, Туманов, Павлова;
10 - Нікітченко,Чернобай. )

 КОМУ НЕ ЗРУЧНО із старших НА 5 уроці ЧЕКАЮ НА 7 уроці.

четвер, 3 грудня 2015 р.

Географія. Мислення, що змінює світ.

http://www.geograf.com.ua/  географічний сайт

Новий світ: Шкільне методоб´єднання Кафедра "Здоров'я".

Новий світ: Шкільне методоб´єднання Кафедра "Здоров'я".

Шкільне методоб´єднання Кафедра "Здоров'я".

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ІАМЦ:

 «Створення в єдиному освітньому просторі міста умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників в ході реалізації Державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі»


НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА РМЦ:

Управління навчально-виховним процесом на засадах компетентністно – зорієнтованої педагогіки

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА ГІМНАЗІЇ:

Розвиток критичного мислення учнів  як підґрунтя формування спрямованості особистості на саморозвиток та соціальну активність
  
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА ШМО:

Створення сприятливих умов під час навчально-виховного процесу  для формування позитивної спрямованості особистості на саморозвиток та соціальну активність.
 (другий рік роботи ШМО над темою)


ЗАВДАННЯ ШМО НА 2015-2016 н.р..

1.     Практичне впровадження методичної теми гімназії шляхом розширення і впровадження новітніх технологій та впровадження нового державного стандарту,
2.     Підвищення ефективності корекційної роботи з учнями за результатами моніторингу шляхом запровадження технологій критичного мислення, здоров’язберігаючих,   дослідницьких та інтерактивних технологій, а також розвитку навчально-методичного забезпечення предметів природничого циклу .
3.      Підвищення результативності роботи вчителів (особливо вчителів І та вищої категорії) зі здібними та обдарованим учнями по всім предметам.
4.     Створення банку даних методичної роботи творчої групи з розробки навчально-методичного забезпечення зі здібними та обдарованими учнями.

1.      Пріоритетні завдання методичної роботи в міській освітній системі в 2015-2016 навчальному році:
§  спрямувати методичну роботу на удосконалення системи національного виховання на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських, сімейних цінностей, забезпечити фізичний, морально-духовний, культурний розвиток дитини, формувати соціально зрілу творчу особистість, громадянина України;
§   оптимізувати систему підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, соціальної підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді та виховання дітей, які потребують соціальної допомоги та реабілітації;
§  сприяти модернізації освітньої галузі шляхом впровадження в навчально-виховний процес інноваційних освітніх технологій, у тому числі й інформаційно-комунікаційних, та через методичний супровід реалізації завдань галузевих програм державного, регіонального та міського рівнів, узагальнення і трансляції професійного досвіду;
§  забезпечити ефективне функціонування єдиного освітнього простору міста шляхом вдосконалення форм, змісту підготовки та розвитку професійної компетентності педагогічних і керівних кадрів до роботи в сучасних умовах;
§  забезпечити впровадження в методичну роботу з педагогічними працівниками міста андрагогічної моделі навчання, із активним використанням самостійних, дистанційних, віртуальних форм роботи та організацією суб’єкт-суб’єктної взаємодії у фахових методичних об’єднаннях;
§  здійснити діагностичний та аналітичний супровід навчально-виховного процесу загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення їхньої діяльності.
2.     . Завдання роботи гімназії у 2015-2016 :
·         Удосконалення освітнього процесу на основі  формування критичного мислення в учнів, що сприяє творчому співробітництву учня і вчителя, та розвитку в учнів аналітичного підходу до будь якого матеріалу.
·         Організація практичної діяльності вчителів та дієвої методичної допомоги по оволодінню вчителями технологією критичного мислення.
·         Створення умов для реалізація власної педагогічної ідеї через самоосвіту та творчість.
·         Сприяння створенню умов для формування особистості учня - людини, що володіє духовним багатством, готового до самовизначення в житті, здатного до праці і самостійності в різних сферах через реалізацію під проектів програми розвитку гімназії на 2014-2019 роки.

  ЗАСІДАННЯ  №1
 вчителів природничо-естетичного циклу кафедра «ЗДОРОВ´Я»
у 2015-2016 н.р.
Хто опанував нове,
плекаючи старе, той
може бути вчителем.
Конфуцій
Тема: Підготовка до нового навчального року
Мета: ознайомитись з основними результатами роботи  ШМО за 2014-2-15 н.р.(показники рівня навчальних досягнень учнів, коефіцієнт успішності як результат роботи вчителя, ефективність профілів та методичної роботи  вчителя); ознайомитись з методичними рекомендаціями щодо особливостями вивчення базових дисциплін  у 2015-2016 н.р.; визначити основні завдання роботи ШМО на 2015-2016 н.р. у відповідності до аналізу роботи за попередній рік та завдань роботи гімназії у 2015-2016 н.р.
Обладнання: слайди доповіді «Аналіз роботи ШМО», лист МОН України від   26.06.2015 р. №  1/9-305, лист МОН України від 10.08.2015 № 1/9-380, лист МОН від 04.09.2015 №1/9-422

План  засідання:

Зміст питання
Відповідальний
1
Вступне слово керівника ШМО

Керівник ШМО
Чалова С.В.
2
Доповідь-презентація «Про результати діяльності ШМО за 2015-2016 н.р.»
Керівник ШМО
Чалова С.В.
3
Виступ «Про особливості вивчення природничих та естетичних дисциплін  у 2015-2016 н.р.» (за матеріалами листів МОНУ від   26.06.2015 р. №  1/9-305, від 10.08.2015 №1/9 – 380,  №1/9-422 від 04.09.2015)
Заступник директора
Єфремова Т.М.

4
Практична частина: підготовка  макету календарно-тематичного плану вивчення предмету на І семестр 2015-2016 н.р.
Член ШМО
Суторміна О.М.
5
Планування роботи творчої групи в рамках ШМО по розробці навчально-методичного забезпечення роботи зі здібними та обдарованими учнями: розробка системи  навчальних завдань підвищеного рівня складності, творчого, дослідницького характеру  з кожного предмета для учнів  5,6, 7-8 класів; розробка заходів (конспектів позакласних заходів, банку педагогічних технологій, методів та прийомів), спрямованих на спрямованих на розвиток мотивації до вивчення предметів, готовності вирішувати завдання підвищеної складності форм з кожного предмета для учнів 5,6,7-8 класів
Керівник  творчої групи
Суторміна О.М.
6
Розподіл доручень між членами ШМО
Члени ШМО


Завдання для самостійного виконання між засіданнями:

1.Скорегувати список здібних та обдарованих учнів, які готуються до інтелектуальних змагань у 2015-2016 н.р. (з урахуванням вибувших та прибувших учнів.
2.Підготувати пропозиції до завдань для  шкільного етапу учнівських олімпіад  (до 25.09.2015)
3.Підготувати до представлення опрацьовану літературу з теми самоосвіти (для вчителів, які знаходяться на теоретичному етапі роботи над темою самоосвіти)
4.Визначити нові (відкореговані, розширені) теми самоосвіти (для вчителів, які пройшли атестацію у 2014-2015 н.р.)
5.Підготовка завдань підвищеного рівня складності, творчого, дослідницького характеру  з кожного предмета, а також завдань для розвитку мотивації до вивчення предмета для учнів  5,6, 7-8 класів (для членів творчої групи)

  ЗАСІДАННЯ  №2
вчителів природничо-естетичного циклу кафедра «ЗДОРОВ´Я»
  у 2015-2016 н.р.
Не судіть про здібності
За легкістю засвоєння. Успішніше
Й далі йде той, хто невтомно
Долає себе і  перешкоди.
Любов до пізнання – ось головне мірило
Антуан де Сент-Екзюпері

Тема: Мотивація та часткова диференціація навчального процесу як підґрунтя підготовки учнів до успішного складання ЗНО та участі у інтелектуальних змаганнях.
Мета: активізувати роботу по створенню завдань для часткової диференціації та мотивації навчального процесу.
Обладнання: матеріали роботи творчої групи в рамках ШМО, звіт про шкільні олімпіади

План  засідання:

Зміст питання

Відповідальний
1
Теоретична частина: Стратегії навчання академічно обдарованих дітей: 
прискорення, поглиблення, збагачення. проблематизація                                                     
Член ШМО
Суторміна О.М.
2
Практична частина:  добір завдань для Мотивація та часткова 
диференціація навчального процесу (робота в парах)
Всі члени ШМО
3
Про результати стартових контрольних робіт
Заступник директора
Єфремова Т.М.

4
Про результати шкільного етапу учнівських олімпіад та
 підготовку до районного етапу
Заступник директора
Єфремова Т.М.

5
Про реалізацію рішень педради «Удосконалення системи 
 діяльності педагогів у контексті роботи над методичною темою»
Керівник ШМО
Чалова С.В.


Завдання для самостійного виконання між засіданнями:

1.      Продовжити накопичення навчальних завдань (конспектів позакласних заходів, банку педагогічних технологій, методів та прийомів), спрямованих на спрямованих на розвиток мотивації до вивчення предметів, готовності вирішувати завдання підвищеної складності форм з кожного предмета для учнів 5-6,7-8 класів та системи  навчальних завдань підвищеного рівня складності, творчого, дослідницького характеру  з кожного предмета для учнів 5-6,7-8 класів.
2.      Продовжити систематичну роботи по підготовці учнів до районних учнівських олімпіад
3.      Переглянути та оновити Програми роботи над своєю методичною темою
4.      Продовжити реалізацію індивідуальних корекційних програм роботи з учнями, які знизили р.н.д. за результатами стартового контролю
5.      Підготувати фрагмент уроку з використанням технології критичного мислення (для організації ділової гри на наступному засіданні)


ЗАСІДАННЯ №3
 вчителів природничо-естетичного циклу кафедра «ЗДОРОВ´Я»

Найбільша розкіш –
це насолода розуміння.
Леонардо да Вінчі

Тема: Застосування технологій критичного мислення на уроках циклу предметів: хімії, екології, біології та основ здоров´я.
Мета:  обмін досвідом між вчителями ШМО з питання впровадження прийомів та методів критичного мислення; конструювання  фрагментів уроків за технологією критичного мислення
Обладнання: презентація «Технологія критичного мислення», фрагменти уроків, календарні плани вчителів (для вибору теми)

План  засідання:

Зміст питання
Відповідальний
1
Вступне слово керівника ШМО (план засідання)
Керівник ШМО
Чалова С.В.
2
Актуалізація знань: «Технологія критичного мислення» (презентація)
Член ШМО
Лук’янова Д.О.
3
Практична частина: ділова гра  використання методів актуалізації (осмислення, рефлексії) знань на уроках біології.
Член ШМО
Суторміна О.М.
4
Творчі портрети (звіти) вчителів, які атестуються
?
5
Результати районного етапу олімпіад та конкурсів
Керівник ШМО
Чалова С.В.
6
Ефективність  корекційної діяльності в рамках ШМО. Про  результати рубіжного етапу моніторингу функціонування профільних класів. Складання   корекційних програм ШМО за результатами рубіжних контрольних робіт у профільних класах
Заступник директора
Єфремова Т.М.

7
Психологічні особливості проведення колекційної роботи з учнями, які знизили р.н.д. (консультація)
Психолог
Макарова Л.Т.
8
Про реалізацію рішення педради «Ресурсна забезпечення навчальних кабінетів в умовах підготовки до ЗНО та реалізації Державних освітніх стандартів
Заступник директора
Єфремова Т.М




Завдання для самостійного виконання між засіданнями:

1.     Розробити конспект уроку за технологією критичного мислення.
2.     Накопичувати банк фрагментів уроків, дидактичних матеріалів, методів та прийомів навчання з впровадження технології критичного мислення.
3.     Скласти індивідуальні корекційні програми роботи з учнями, які знизили р.н.д. за результатами І семестру 2015-2016 н.р.(до 20.01.2016)
4.     Скласти план роботи з учнями, які готуються до інтелектуальних змагань у  2016-2017н.р. (до 01.02.2016р.)

ЗАСІДАННЯ № 4
 вчителів  природничо-естетичного циклу кафедра «ЗДОРОВ´Я»
Тема: Особливості викладання циклу естетичних наук в умовах виконання завдань держстандарту.
Мета:  визначити напрямки і можливості підвищення рівня підготовленості учнів на уроках естетичного циклу в умовах впровадження держстандарту.
Обладнання: презентація «Виконання держстандарту - запорука якісної освіти», періодичні видання, фрагменти уроків, дидактичні розробки.

План  засідання:

Зміст питання

Відповідальний
1
Вступне слово керівника ШМО (план засідання)
Керівник ШМО
Чалова С.В.
2
Держстандарт як запорука якісної освіти.
Член ШМО
Ліберман О.О.
Кравчук І.П.
3
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання та музичного мистецтва.
Члени ШМО
Гвозденко В.О.
Панченко Н.І.
4
Практична частина: «вернісаж педагогічних сюжетів» з питання організації повторення та систематизації знань
Всі члени ШМО
5
Палітра педагогічного досвіду. Обговорення результатів роботи вчителів, які атестуються
Керівник ШМО
Чалова С.В.
6
Практична частина: представлення досвіду роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями (результатами інтелектуальних змагань у 2015-2016 н.р.)
Всі члени ШМО
7
Про результати участі учнів у обласних олімпіадах та конкурсі МАН
Заступник директора
Єфремова Т.М.

Завдання для самостійного виконання між засіданнями:

1.     Підготувати індивідуальні звіти з методичної роботи вчителя.
2. Заповнити діагностичну анкету .
3. Опрацювати матеріали по виконанню держстандарту при викладанні природничо-естетичного циклу.
4. Підготувати матеріали щодо організації повторення і систематизації знань.

ЗАСІДАННЯ № 5
 вчителів природничо-естетичного циклу кафедра «ЗДОРОВ´Я»
Тема: Підсумки роботи ШМО за рік.
Мета: представити та обговорити основні результати роботи вчителів – членів ШМО природничо-естетичного циклу кафедра «ЗДОРОВ´Я» за  2015-2016 н.р
Обладнання: індивідуальні звіти всіх  вчителів  з методичної роботи, результати діагностики вчителів, звіт про роботу творчих груп вчителів в рамках ШМО, дані моніторингу членів ШМО.
План  засідання:

Зміст питання

Відповідальний
1
Панорама методичних перспектив. Основні результати роботи ШМО за 2015-2016 н. рік. Результати індивідуальної діагностики. Обговорення пропозицій щодо планування роботи ШМО на наступний навчальний рік.
Керівник ШМО
Чалова С.В.
Члени ШМО
2
Про результати роботи творчої групи «Навчально-методичного забезпечення роботи зі здібними та обдарованими учнями»
Керівник творчої групи
Суторміна О.М.
3
Ефективність  корекційної діяльності в рамках ШМО. Про  результати підсумкового етапу моніторингу функціонування профільних та звичайних класів .
Заступник директора
      
Єфремова Т.М.
4
Освітній орієнтир – аналіз виконання навчальних програм.
Заступник директора
       Єфремова Т.М.


План роботи творчої групи 
вчителів ШМО «Здоров’я»
з питання створення, навчально-методичного забезпечення роботи зі здібними та обдарованими учнями під час навчального процесу на 2015-2016 н.р.

Головна мета діяльності на 2015-2016 н.р.: добір та систематизація навчальних завдань, спрямованих  на забезпечення роботи зі здібними та обдарованими учнями, розробка системи  навчальних завдань підвищеного рівня складності, творчого, дослідницького характеру  з кожного предмета для учнів  5,6, 7-8 класів; розробка заходів (конспектів позакласних заходів, банку педагогічних технологій, методів та прийомів), спрямованих на розвиток мотивації до вивчення предметів, готовності вирішувати завдання підвищеної складності форм з кожного предмета для учнів 5,6,7-8 класів

Зміст діяльності
Відповідальний
Термін

1
Добір та систематизація   навчальних завдань, спрямованих на  розвиток мотивації до вивчення предметів природничого циклу для 5-8 класів.

Суторміна О.М , Чалова  С.В., Лук’янова Д.О., Єфремова Т.М.
Ліберман О.О.
Листопад 2015
2
Добір та систематизація навчальних завдань, спрямованих  на забезпечення роботи зі здібними та обдарованими учнями.
Суторміна О.М , Чалова С.В., Панченкор Н.І.
Гвозденко В.О. Писарева І.І.
січень 2016
3
Добір та систематизація   навчальних завдань, спрямованих на впровадження держстандарту.
Суторміна О.М , Чалова С.В., Ліберман О.О.
Кравчук І.П.
Березень 2016
4
Добір та систематизація   творчих, нестандартних, дослідницьких завдань та проектів предметів природничо-естетичного циклу для 5-8 класів.

Суторміна О.М , Чалова С.В., Лук’янова Д.О., Зимокос С.О.
Квітень 2016
5
Оформлення дібраних завдань для впровадження у  навчальний процес.


Суторміна О.М , Чалова С.В., Зимокос С.О. Єфремова Т.М.
Травень 2016

Кожен вчитель готує матеріал відповідно до того предмету який викладає та класу паралелі в якій працює.
Суторміна О.М – радник групи з питань вивчення біології.
 Чалова  С.В. – географія,екологія
Лук’янова Д.О. – хімія
Єфремова Т.М. – економіка
Зимокос С.О.- основи здоров´я
Кравчук І.П., Писарева І.І. – Вч.фіз.культури
Ліберман О.О., Гвозденко В.О. – вч. Труд.технологій



весна

весна